Συχνές Ερωτήσεις – FAQ2024-09-06T17:06:45+03:00
Έχετε θέσεις για παρκάρισμα στο χώρο σας;2020-10-24T02:04:11+03:00

Οι χώροι μας είναι σε ελάχιστη απόσταση απο το δημοτικό πάρκινγκ ενώ υπάρχει και χώρος για ολιγόλεπτη στάση.

Για πόσο χρονικό διάστημα διαρκεί η γνωμάτευση; Πότε πρέπει να κάνω ανανέωση;2020-10-24T02:02:47+03:00

Το χρονικό διάστημα που διαρκεί η γνωμάτευση εξαρτάται άμεσα από τον κωδικό της διάγνωσης. Η γραμματεία μας θα σας ενημερώσει έγκαιρα για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανανέωσης.

Παρέχετε υπηρεσίες συμβουλευτικής γονέων;2020-10-24T02:02:18+03:00

Στα πλαίσια των υπηρεσιών του κέντρου μας παρέχονται υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας,

 Θα καλύπτει η γνωμάτευση εξ ολοκλήρου το ποσό των συνεδριών κάθε μήνα;2020-10-24T02:01:53+03:00

Το θεραπευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται χωρίς ή με ελάχιστη προσωπική οικονομική επιβάρυνση της οικογένειας, καθώς η χρηματοδότηση καλύπτεται κυρίως από τους αντίστοιχους ασφαλιστικούς φορείς.

Πόσο κοστίζει ο Διαγνωστικός Έλεγχος;2020-10-24T02:01:29+03:00

Ο διαγνωστικός έλεγχος παρέχεται δωρεάν από το κέντρο μας.

Πώς και από που παίρνω τις γνωματεύσεις;2020-10-24T02:00:51+03:00

Η ιατρική γνωμάτευση για χρήση στον ασφαλιστικό σας φορέα μπορεί να εκδοθεί από ιδιώτη Παιδοψυχίατρο, Αναπτυξιολόγο ή σε δημόσιο φορέα.

Θέλω να ξεκινήσει ο/η γιός/κόρη μου λογοθεραπεία/εργοθεραπεία/ειδική αγωγή. Τι πρέπει να κάνω;2020-10-24T02:09:24+03:00

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 26410 52270 είτε μέσω email στο info@logoskaipraksi.gr. Επίσης, κλείστε ένα ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας μας

Πόσο κοστίζει η εκάστοτε συνεδρία;2020-10-24T01:48:54+03:00

Η τιμή της κάθε συνεδρίας ορίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του παιδιού και το θεραπευτικό πρόγραμμα. Σε γενικές γραμμές οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 25 και 40 ευρώ. Η γραμματεία και ο οικονομικός υπεύθυνος προσφέρουν ευελιξία σε σχέση με την τιμολογιακή μας πολιτική.

Κάθε πότε πληρώνουμε;2020-10-24T01:49:41+03:00

Η πληρωμή των συνεδριών γίνεται είτε με την ολοκλήρωση της εκάστοτε συνεδρίας, είτε την τελευταία συνεδρία του μήνα.

Πόση ώρα κρατάει η συνεδρία;2020-10-24T01:50:43+03:00

Η κάθε ατομική συνεδρία κρατά μεταξύ 45 και 60 λεπτών.

Ποια είναι η διαδικασία με τον ασφαλιστικό μου φορέα;2020-10-24T01:51:12+03:00

Στο τέλος κάθε μήνα το κέντρο μας παρέχει την απόδειξη και τα απαιτούμενα έγγραφα από τον εκάστοτε ασφαλιστικό φορέα ώστε να γίνει η κατάθεση και να ολοκληρωθεί η αποζημίωση των γονέων.

Με χρειάζεστε εδώ κατά τη διάρκεια της συνεδρίας;2020-10-24T01:51:52+03:00

Η παραμονή του γονέα κατά τη διάρκεια της συνεδρίας δεν είναι απαραίτητη εκτός από κάποιες περιπτώσεις. Οι θεραπευτές μας θα σας ενημερώσουν αναλόγως.

Που καταθέτω την απόδειξη και τι άλλα χαρτιά χρειάζομαι για να την καταθέσω για πρώτη φορά;2020-10-24T01:52:42+03:00

Η κατάθεση της απόδειξης γίνεται στους αρμόδιους ασφαλιστικούς φορείς. Η γραμματεία μας θα σας ενημερώσει κάθε φορά για το τι χρειάζεται, καθώς είναι μία δυναμική διαδικασία.

Θα μπορούσα να μιλήσω με τον Χ θεραπευτή;2020-10-24T01:53:16+03:00

Μετά από ενημέρωση της γραμματείας, κλείνεται ραντεβού είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης.

Μπορεί ο θεραπευτής του παιδιού να μιλήσει με το σχολείο;2020-10-24T01:53:57+03:00

Η επικοινωνία με όλους τους, εμπλεκόμενους με το παιδί, ανθρώπους είναι σημαντική. Η επικοινωνία πραγματοποιείται μετά από γραπτή αίτηση του γονέα στη γραμματεία.

Μήπως μπορούμε να βρούμε μια άλλη μέρα γιατί δεν με βολεύουν οι ώρες που έχουμε;2020-10-24T01:55:21+03:00

Τηρείται αυστηρή προσήλωση στα χρονικά όρια του προσωπικού αλλά και των πελατών μας. Ωστόσο, γίνεται πάντα προσπάθεια για εξυπηρέτηση αιτημάτων.

Πρέπει να φέρουμε κάτι από το σπίτι;2020-10-24T02:06:43+03:00

Όταν κρίνεται απαραίτητο θα σας ενημερώσει ο θεραπευτής. Προσοχή λόγω COVID-19 ανατρέξτε στο αντίστοιχο άρθρο.

Πληρώνω με κάρτα ή μετρητά;2020-10-24T01:56:54+03:00

Το κέντρο μας παρέχει ευελιξία στους τρόπους εξόφλησης των θεραπευτικών προγραμμάτων. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι μετρητοίς, με χρήση χρεωστικών/πιστωτικών καρτών μέσω POS ή ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας μας.

Αν χάσουμε κάποια συνεδρία, τι γίνεται;2020-10-24T01:57:33+03:00

Σε περίπτωσης αδυναμίας προσέλευσης θα πρέπει να ενημερώνεται η γραμματεία του κέντρου τουλάχιστον 3 ώρες πριν το καθορισμένο ραντεβού. Γίνεται προσπάθεια για αναπλήρωσης της συνεδρίας.

Θα ήθελα να προσθέσουμε κάποια ώρα στο πρόγραμμα του παιδιού. Γίνεται;2020-10-24T01:58:11+03:00

Αιτήματα αλλαγής των θεραπευτικών προγραμμάτων προωθούνται στον αρμόδιο υπεύθυνο του κέντρου μας και συζητούνται με την διεπιστημονική ομάδα.

Είστε ανοιχτοί το καλοκαίρι; – Πότε κλείνετε;2020-10-24T01:58:57+03:00

Το κέντρο μας κλείνει τους καλοκαιρινούς μήνες από τέλη Ιουλίου έως Σεπτέμβρη.

Μπορώ να περάσω να πληρώσω την Χ μέρα;2020-10-24T01:59:56+03:00

Η εξόφληση των θεραπευτικών προγραμμάτων πραγματοποιείται είτε με την ολοκλήρωση της εκάστοτε συνεδρίας, είτε την τελευταία συνεδρία του μήνα. Ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού μετά από συνεννόηση με τη γραμματεία.

Go to Top