Γεωργία Δ. Βορίση
Λογοπεδικός – Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης
Υπεύθυνη θεραπευτικών προγραμμάτων
Σπουδές – Εκπαίδευση
Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης – Portage. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών (2012).
Οικογενειακός Θεραπευτής – θεωρία συστημάτων οικογένειας. Κέντρο Οικογενειακής Θεραπείας και Εκπαίδευσης (Κ.ΟΙ.Θ.ΕΚ.) (2008).
Εξειδίκευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία. The Hellenic Association of Continuing Education (THACE) (2008).
B.Sc. Hons in Logopaedics – Queen Margaret University College, Edinburgh (2006).
1ο Ενιαίο Λύκειο Χολαργού (2000).
Κλινική Εμπειρία
❖ 2016 – έως σήμερα: Διεπιστημονικό Κέντρο Παιδιού και Εφήβου ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ως Υπεύθυνη Θεραπειών, Λογοπεδικός και Εισηγήτρια εκπαιδευτικών ομιλιών και Σεμιναρίων.
❖ 2013 – έως σήμερα: Συντονίστρια σε εκπαιδευτικές και εποπτικές ομάδες θεραπευτών.
❖ 2006 – 2016: Ιδιωτικές Θεραπείες σε παιδιά και ενήλικες.
❖ 2008 – 2016: Επιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ως Λογοπεδικός και Εισηγήτρια εκπαιδευτικών ομιλιών και Σεμιναρίων.
❖ 2010 – 2015: Μέλος του εκπαιδευτικού προσωπικού ως Clinical mentor της Κλινικής πρακτικής και εισηγήτρια των μαθημάτων: Developmental Language Disorders, Neuromotor Speech Disorders και Acquires Language Disorders, στο τμήμα Λογοθεραπείας του Aegean Omiros College.
❖ 2007: Κέντρο Λογοθεραπείας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ως Λογοπεδικός.
❖ 2007 – 2008: ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ειδικών Θεραπειών ως Λογοπεδικός.
❖ 2007: Κέντρο ΕΠΙΔΟΣΗ ως Λογοπεδικός.
❖ 2005 – 2006: Παρέμβαση σε ενήλικες και παιδιά στο εργαστήριο της σχολής: Athens Metropolitan College Laboratory.
❖ 2004 – 2006: Παρακολούθηση και δημιουργία θεραπευτικού πλάνου σε παιδιά με Εγκεφαλική Πάρεση. Ελληνική Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων (Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π.)
❖ 2003: Εκπαιδευτικές ομάδες παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επιστημονικός Σύνδεσμος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «Victor Artant» – ΝΙΚΗ
❖ 2002: Παρακολούθηση και δημιουργία παιδαγωγικών δραστηριοτήτων σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Παιδικός Σταθμός «Ηλιαχτίδα»
Συνεχής Κατάρτιση
2013-2017: Εποπτείες με κ. Βογινδρούκα (2013, Μηνιαίες 7ωρες συναντήσεις)
Intensive Interaction
Δοκιμασία Γλωσσικής Έκφρασης και Αντίληψης
Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
Δοκιμασία Γραμματικής και Πληροφοριακής Επάρκειας
Κύκλοι Επικοινωνίας
Πρωτόκολλο Κοινωνικών & Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων
Πραγματολογία και Πραγματολογικές Διαταραχές
Lidcombe Programme
TOPL -1, TOPL -2
AQTest
Cast
Αφηγηματικός Λόγος (Αξιολόγηση και παρέμβαση)
Vineland
Επιτελικές Λειτουργίες (Αξιολόγηση και Παρέμβαση)
Ακουστική και Οπτική Προσοχή
2014-2015: Εποπτείες με κ Βουτυράκο (Μηνιαίες 2ωρες συναντήσεις)
Παιδική Κακοποίηση
ICD – DSM • ΔΕΠ-Υ
2014-2015: Εποπτείες με κα Άννη Σαμψωνίδου (Μηνιαίες 2ωρες συναντήσεις)
Σεμινάρια – Εξειδικευσεις
❖ 3-4 Μαρτίου 2018: Λεξιπόντιξ: Πρόγραμμα Θεραπείας Τραυλισμού για Παιδιά Σχολικής Ηλικίας – Διερευνητική Διαδικασία/Επίπεδο 1.
❖ 15-16 Ιουλίου 2016: Σεμινάριο Συνεργάτες σε δράση: Στρατηγικές Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για Λογοθεραπευτές & Εργοθεραπευτές. Παιδιατρικό Ινστιτούτο (ΠΑΙΔ.Ι.) ΕΠΕ.
❖ 14-15 Μαϊου 2016: Σεμινάριο εκπαίδευσης στο Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ. MAKATON Ελλάς – Ι.Ε.Ε.Λ.
❖ Απρίλιος 2016: Πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης Cygnet Programme. Βεβαίωση επάρκειας Εκπαιδευτή. Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.)
❖ Δεκέμβριος 2015: Αθηνά Τεστ. (ΑΤ20151213001) Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου Ι.Ν. Παρασκευόπουλος
❖ 28-29 Νοεμβρίου 2015: Τhe Evaluation & treatment of Dysphagia in infants & children: a hands on clinical approach. Σ.Ε.Λ.Λ.Ε.
❖ 5-6 Σεπτεμβρίου 2015: Γλώσσα και Μάθηση: Αξιολόγηση και παρέμβαση – ΠΛΑΣΗ. Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας
❖ 7-9 Ιουνίου 2013: Διαταραχές φωνής: Αξιολόγηση και αντιμετώπιση – Έμφαση σε ενήλικες. Ελληνική Επιστημονική & Εκπαιδευτική Ομάδα Λογοπαθολογίας Γ.Μαλανδράκη.
❖ 12 – 13 Μαρτίου 2011: Social Stories & Comic Strip Conversation Workshop. Σύλλογος Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).
❖ 15-17 Οκτωβρίου 2010: M.O.R.E.-Στόμα: Ο ρόλος του στην Αισθητητιακή Ολοκλήρωση και στη στάση του στόματος. Παιδιατρικό Ινστιτούτο (ΠΑΙΔ.Ι.) ΕΠΕ.
❖ 3-5 Σεπτεμβρίου 2010: Τ.E.A.C.CH. (Treatment and Education of Autistic and Communication-handicapped Children). Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) Παράρτημα Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Asheville TEACCH center της Βόρειας Καρολίνας.
❖ 2009 – 2010: Μεταμορφώνοντας τους επαγγελματίες σε θεραπευτές: Ετήσιος κύκλος βιωματικών σεμιναρίων. (διάρκεια 120 ώρες) – Κέντρο Οικογενειακής Θεραπείας και Εκπαίδευσης (Κ.ΟΙ.Θ.ΕΚ.)
❖ 27 – 28 Φεβρουαρίου 2010: Νοητική Υστέρηση. Επιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ‘Ταξίδι στην Ανάπτυξη’.
❖ 24 Οκτωβρίου 2009: Ημερίδα: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ – Υ). Χώρος Παιδικής Καλλιτεχνικής Αγωγής «Το Πολύτεχνο».
❖ 23-25 Νοεμβρίου 2007: 11ο Συνέδριο Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών. «Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της σχολικής μάθησης» – Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών.
❖ 16-17 Σεπτέμβρη 2006: Αποκατάσταση παιδιών και ενηλίκων με κοχλιακό εμφύτευμα. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών.
Συνέδρια
❖ 20-22 Μαϊου 2016: 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών.
❖ 20-22 Απριλίου 2007: 1ο Πρακτικό Συμπόσιο Φωνής, Κατάποσης και των διαταραχών τους. Πανελλήνιος Σύλλογος ΩΡΛ, Χειρούργων Κεφαλής και Λαιμού, Ελληνικός Σύλλογος Φωνιατρικής και Διαταραχών Κατάποσης, Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών
❖ 15-17 Σεπτέμβρη 2006: 8ο Διεθνές Σεμινάριο ΩΡΛ. Πανελλήνια Εταιρεία ΩΡΛ.
❖ 23-25 Ιουνίου 2006: 16ο Σεμινάριο Κλινικής Ακουολογίας – Νευροωτολογίας.
Πανελλήνια Εταιρεία Ακουολογίας – Νευροωτολογίας.
❖ 6-9 Απρίλη 2006: Πρόληψη Υγεία 2006. Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
❖ 10 Δεκέμβρη 2005: 6ο Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο. Ελληνική Παιδονευρολογική Εταιρεία.
Εργασίες – Δημοσιεύσεις
❖ “Συνθεραπεία Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Μελέτη Περίπτωσης” δημοσιεύθηκε στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοπεδικών Λογοθεραπευτών, Αθήνα (20-22 Μαϊου 2016).
❖ “Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση.” δημοσιέυθηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα ‘Η Ειδική Αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στη Θεωρία και στην Πράξη’ (16-18 Απριλίου 2010).
❖ Η κοινωνική λειτουργικότητα και η προσαρμογή του ατόμου με μαθησιακές δυσκολίες στο περιβάλλον του σχολείου γενικής εκπαίδευσης (2008).
❖ Development of phonology and phonological working memory in children with Down Syndrome (2006).