Γεωργία Δ. Βορίση

Λογοπεδικός – Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης

Υπεύθυνη θεραπευτικών προγραμμάτων

Σπουδές – Εκπαίδευση

Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης – Portage. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών (2012).

Οικογενειακός Θεραπευτής – θεωρία συστημάτων οικογένειας. Κέντρο Οικογενειακής Θεραπείας και Εκπαίδευσης (Κ.ΟΙ.Θ.ΕΚ.) (2008).

Εξειδίκευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία. The Hellenic Association of Continuing Education (THACE) (2008).

B.Sc. Hons in Logopaedics – Queen Margaret University College, Edinburgh (2006).

1ο Ενιαίο Λύκειο Χολαργού (2000).

Κλινική Εμπειρία

❖  2016 – έως σήμερα: Διεπιστημονικό Κέντρο Παιδιού και Εφήβου ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ως Υπεύθυνη Θεραπειών, Λογοπεδικός και Εισηγήτρια εκπαιδευτικών ομιλιών και Σεμιναρίων.

❖  2013 – έως σήμερα: Συντονίστρια σε εκπαιδευτικές και εποπτικές ομάδες θεραπευτών.

❖  2006 – 2016: Ιδιωτικές Θεραπείες σε παιδιά και ενήλικες.

❖  2008 – 2016: Επιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ως Λογοπεδικός και Εισηγήτρια εκπαιδευτικών ομιλιών και Σεμιναρίων.

❖  2010 – 2015: Μέλος του εκπαιδευτικού προσωπικού ως Clinical mentor της Κλινικής πρακτικής και εισηγήτρια των μαθημάτων: Developmental Language Disorders, Neuromotor Speech Disorders και Acquires Language Disorders, στο τμήμα Λογοθεραπείας του Aegean Omiros College.

❖  2007: Κέντρο Λογοθεραπείας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ως Λογοπεδικός.

❖  2007 – 2008: ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ειδικών Θεραπειών ως Λογοπεδικός.

❖  2007: Κέντρο ΕΠΙΔΟΣΗ ως Λογοπεδικός.

❖  2005 – 2006: Παρέμβαση σε ενήλικες και παιδιά στο εργαστήριο της σχολής: Athens Metropolitan College Laboratory.

❖  2004 – 2006: Παρακολούθηση και δημιουργία θεραπευτικού πλάνου σε παιδιά με Εγκεφαλική Πάρεση. Ελληνική Εταιρία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων (Ε.Λ.Ε.Π.Α.Π.)

❖  2003: Εκπαιδευτικές ομάδες παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επιστημονικός Σύνδεσμος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «Victor Artant» – ΝΙΚΗ

❖  2002: Παρακολούθηση και δημιουργία παιδαγωγικών δραστηριοτήτων σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Παιδικός Σταθμός «Ηλιαχτίδα»

Συνεχής Κατάρτιση

2013-2017: Εποπτείες με κ. Βογινδρούκα (2013, Μηνιαίες 7ωρες συναντήσεις)

Intensive Interaction

Δοκιμασία Γλωσσικής Έκφρασης και Αντίληψης

Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου

Δοκιμασία Γραμματικής και Πληροφοριακής Επάρκειας

Κύκλοι Επικοινωνίας

Πρωτόκολλο Κοινωνικών & Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων

Πραγματολογία και Πραγματολογικές Διαταραχές

Lidcombe Programme

TOPL -1, TOPL -2

AQTest

Cast

Αφηγηματικός Λόγος (Αξιολόγηση και παρέμβαση)

Vineland

Επιτελικές Λειτουργίες (Αξιολόγηση και Παρέμβαση)

Ακουστική και Οπτική Προσοχή

2014-2015: Εποπτείες με κ Βουτυράκο (Μηνιαίες 2ωρες συναντήσεις)

Παιδική Κακοποίηση

ICD – DSM • ΔΕΠ-Υ

2014-2015: Εποπτείες με κα Άννη Σαμψωνίδου (Μηνιαίες 2ωρες συναντήσεις)

Σεμινάρια – Εξειδικευσεις

❖  3-4 Μαρτίου 2018: Λεξιπόντιξ: Πρόγραμμα Θεραπείας Τραυλισμού για Παιδιά Σχολικής Ηλικίας – Διερευνητική Διαδικασία/Επίπεδο 1.

❖  15-16 Ιουλίου 2016: Σεμινάριο Συνεργάτες σε δράση: Στρατηγικές Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για Λογοθεραπευτές & Εργοθεραπευτές. Παιδιατρικό Ινστιτούτο (ΠΑΙΔ.Ι.) ΕΠΕ.

❖  14-15 Μαϊου 2016: Σεμινάριο εκπαίδευσης στο Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ. MAKATON Ελλάς – Ι.Ε.Ε.Λ.

❖  Απρίλιος 2016: Πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης Cygnet Programme. Βεβαίωση επάρκειας Εκπαιδευτή. Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.)

❖  Δεκέμβριος 2015: Αθηνά Τεστ. (ΑΤ20151213001) Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Εφήβου Ι.Ν. Παρασκευόπουλος

❖  28-29 Νοεμβρίου 2015: Τhe Evaluation & treatment of Dysphagia in infants & children: a hands on clinical approach. Σ.Ε.Λ.Λ.Ε.

❖  5-6 Σεπτεμβρίου 2015: Γλώσσα και Μάθηση: Αξιολόγηση και παρέμβαση – ΠΛΑΣΗ. Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας

❖  7-9 Ιουνίου 2013: Διαταραχές φωνής: Αξιολόγηση και αντιμετώπιση – Έμφαση σε ενήλικες. Ελληνική Επιστημονική & Εκπαιδευτική Ομάδα Λογοπαθολογίας Γ.Μαλανδράκη.

❖  12 – 13 Μαρτίου 2011: Social Stories & Comic Strip Conversation Workshop. Σύλλογος Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

❖  15-17 Οκτωβρίου 2010: M.O.R.E.-Στόμα: Ο ρόλος του στην Αισθητητιακή Ολοκλήρωση και στη στάση του στόματος. Παιδιατρικό Ινστιτούτο (ΠΑΙΔ.Ι.) ΕΠΕ.

❖  3-5 Σεπτεμβρίου 2010: Τ.E.A.C.CH. (Treatment and Education of Autistic and Communication-handicapped Children). Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) Παράρτημα Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Asheville TEACCH center της Βόρειας Καρολίνας.

❖  2009 – 2010: Μεταμορφώνοντας τους επαγγελματίες σε θεραπευτές: Ετήσιος κύκλος βιωματικών σεμιναρίων. (διάρκεια 120 ώρες) – Κέντρο Οικογενειακής Θεραπείας και Εκπαίδευσης (Κ.ΟΙ.Θ.ΕΚ.)

❖  27 – 28 Φεβρουαρίου 2010: Νοητική Υστέρηση. Επιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ‘Ταξίδι στην Ανάπτυξη’.

❖  24 Οκτωβρίου 2009: Ημερίδα: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ – Υ). Χώρος Παιδικής Καλλιτεχνικής Αγωγής «Το Πολύτεχνο».

❖  23-25 Νοεμβρίου 2007: 11ο Συνέδριο Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών. «Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της σχολικής μάθησης» – Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών.

❖  16-17 Σεπτέμβρη 2006: Αποκατάσταση παιδιών και ενηλίκων με κοχλιακό εμφύτευμα. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών.

Συνέδρια

❖  20-22 Μαϊου 2016: 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών. Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών-Λογοθεραπευτών.

❖  20-22 Απριλίου 2007: 1ο Πρακτικό Συμπόσιο Φωνής, Κατάποσης και των διαταραχών τους. Πανελλήνιος Σύλλογος ΩΡΛ, Χειρούργων Κεφαλής και Λαιμού, Ελληνικός Σύλλογος Φωνιατρικής και Διαταραχών Κατάποσης, Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών

❖  15-17 Σεπτέμβρη 2006: 8ο Διεθνές Σεμινάριο ΩΡΛ. Πανελλήνια Εταιρεία ΩΡΛ.

❖  23-25 Ιουνίου 2006: 16ο Σεμινάριο Κλινικής Ακουολογίας – Νευροωτολογίας.

Πανελλήνια Εταιρεία Ακουολογίας – Νευροωτολογίας.

❖  6-9 Απρίλη 2006: Πρόληψη Υγεία 2006. Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

❖  10 Δεκέμβρη 2005: 6ο Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο. Ελληνική Παιδονευρολογική Εταιρεία.

Εργασίες – Δημοσιεύσεις

❖  “Συνθεραπεία Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Μελέτη Περίπτωσης” δημοσιεύθηκε στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Λογοπεδικών Λογοθεραπευτών, Αθήνα (20-22 Μαϊου 2016).

❖  “Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση.” δημοσιέυθηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα ‘Η Ειδική Αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στη Θεωρία και στην Πράξη’ (16-18 Απριλίου 2010).

❖  Η κοινωνική λειτουργικότητα και η προσαρμογή του ατόμου με μαθησιακές δυσκολίες στο περιβάλλον του σχολείου γενικής εκπαίδευσης (2008).

❖  Development of phonology and phonological working memory in children with Down Syndrome (2006).